Merhaba, İstanbul Kocamustafapaşada oturuyorum. Oğlum 29 aylık. Oyun grubu arıyorum fakat bulamıyorum, bulduklarımın da fiyatı yüksek geliyor. Amacımız çocuklarımızı sosyalleştirmek değil mi? Bir park belirleyip buluşalım. Ben edebiyat öğretmeniyim en azından çocuklarla ilgili bir mesleğim var bilmiyorum işimize yarar mıyım ama :) Havalar da Güzelken kendi oyun grubumuzu kendimiZ kuralım Ne dersiniz?