MeryemSu ben son 6 senedir girerim sınava.soruları merak ederim.sistemi,soru dağılımını vs..sosyal hizmetleri bitirdim (ön lisans)hamilelik dönemimde sınava gidip geliyordum.ayrıca iki çocuğum daha vardı(pişmanlığım 3 sene önce iyi bi puan yaptığım halde açık öğretimden tercih yapmamam yada özel üniverstede bi bölüm yazmamam)yarın bende giricem sınava. inşaallah hakkımızda hayırlısı olur.lisans istiyorum.dgs ile uğraşmak bana zor geliyor açıkçası o nedenle başka bölümün lisansını okuyayım dedim.siz hangi bölüm tercih edeceksiniz..