Elifcik34 benmde başıma geldi hamilelkte zor düşürmüştük düsenli takip edildim. hamilelk sonrası 1 bçk ay sonra 0 a düşmüştü. İlacı kestik ama doktor 2 ay sonra gel yine demişti ben gitmedim ihmal ettim , 5 ay sonra baktırgımda 25 e çıkmış ve doktorum kızmıştı neden hemen gelmedin diye emziriyorm artması sütün kalitesini azaltırmış . Şuan düsenli ilaça kullanmaya devam ediyorum