Erayhusem Kizlar benm bebegim 3 aylık 11 günlük ve sizin bebisler kac aylıkken oyuncak oynamaya baslad nasl oyuncaklar almalyim
AsilDorukAnnesi Erayhusem 4 aylık falandı. Ben şu içi poşet olan bez kitaptan aldım çok seviyo oğlum. Küçük parçası olmayan çıngırak aldım
deletedmom945 Erayhusem ilk oyuncağı dönencesiydi sanırım 2,5 aylıktı ilgisini çekmeye başladığında...
Gulzar Erayhusem 3 aylıkken eline ne versem yalayıp ısırıyodu 4 ayında oynamaya başladı,rengkli ve sesli oyuncaklar o aylar için en iyisi
Fullmoon Erayhusem dört buçuk aylık. Artık ilgisini cekiyo çıngıraklı renkli şeyler. Ama alıyım sallıyım oynayım durumu yok tabi. Tutabiliyo sadece ve ben sallarken seviniyo bakıyo. Daha erken ama indirim bulursan al tabi
Erayhusem Fullmoon iki tane var canm birde sarkı söyliyen oyuncag var birde besigine takmak icin iki oyuncak almstm onlar vermey cesaret edmyom
Buse_ Erayhusem kızım 4 ay 7 günlük 2 gündür çıngırağını alıp sallıyor ağzına götürmeye çalışıyor ama büyük olduğu için pek beceremiyor korkuyorum ben de kafasına gözüne vuracak diye 😁