Gocere321R Merhaba bayanlar sağlık ocağı bebeğime D vitamin i verdi duyduğuma göre kabızlık yapıyormuş vermeye korkuyorum zaten gaz dan dolayı huysuz bide kabız olup iyice huysuzlastırmak istemiyorum ne yapsam cok kararsızım😞
mom54546 Gocere321R saglık ocagının verdıgını kullanma onlar pek ıyı degıl eczaneden kendın al ama vermek zorundasın canım bebekler ıcın cok onemlı o
-erCansu- Gocere321R başka marka kullanabilirsiniz doktorunuza sorun bence mesela benm oğlum akşama kadar güneşte sanıyorum ki yeterince d vitamini alıyordur sizinki daha kucuk
Eymenduygy Gocere321R d vitamini kabızlık yapmıyor, Demir damlaları kabızlık yapıyor, 7.5 aylık monovit kullanıyorum d vitamini sağlık ocagının verdiğini hiç sorun yaşamadım, Demir damlası vegaferon sağlık ocağının verdiği yan etki yaptı sidefer kullanıyorum.
Aysel_11 Eymenduygy vegaferon kan ilacı değil mi kabız yapar dendi ben onu kullanmıyorum gerekli mi çok ya bilemedim. D vitamini de pedia D kullanıyorum devletinkini beğenmedim
Yengecanne_ Eymenduygy aynen ben de devit d damlasını kullanıyorum hiç de kabızlık yapmadı çok şükür.Parabeni sordum çocuk doktoruna çok bilgili bir adam bu anneler gerçekten sağdan soldan duyup inanıyorlar dedi.O paraben çoğu şeyde var ve çocuğa zarar verecek standartın altında dedi
zeyzey14 Gocere321R bende kullanıyorum sqülık ocqğımın sıkıntı olmuypr bir yerde okudum bıngıldağın kapanmqsı için gerekliymiş sanırım unutuyorum ya arada
Eymenduygy Aysel_11 vegaferon Demir damlası başkalarını bilmiyorum ama benim oğluma hiç yaramamıştı. Sidefer kullanıyorum Demir damlası, d vitamini kabızlık yapmıyor genelde ben onun için söyledim
eLLySma Buyuk kizimda kullanmistim, kucuk kiz ise 45 gunluk ve 15.ci gunden beridir kullaniyorum. Ayrica saglik ocaginin verdigini kullaniyorum ve hic sorun yasamadim.
aysenurbahadir Gocere321R sağlık ocağının verdiği damla gaz yaptı hemde çok gaz yaptı eczaneden alıcam
Aysel_11 Eymenduygy vegaferonu direk söyledi ebemiz zaten kabız yapar diye bende korkuyorum vermeye 😞
burjoosphere Gocere321R oğlum kolik bir bebek 4 ay 10 günlük ve halen kolik d vitaminide sağlık ocağının verdiğini 3 gün kullandım oğlumun koligi 5 kat artti hemen bıraktım ocean marka aldım 4 aydır kullanıyorum çok memnunum.
Gulenes Gocere321R valla ben sağlık ocağının verdiği d vitaminini veriyorum hiç kabızlık gibi ekstra sorun çıkarmadı önce pedia d kullandım ondanda memnundum
Nursing_10 Durumu olanlar devletinkini kullanmasın bence hem kabızlık gaz falan yapıyor hem de içinde paraben falan var 60 70 tl ocean aldım 3 aydır kullanıyorum bitmedi Kemik gelişimi açısından kesinlikle d vitamini kullanılmalı
Nursing_10 Gocere321R elbette biz o civarda başladık eczaneye alırken söyleyin dozları farklı 400 yazan olmalı en düşük olanı
Cicek_Gokce46 Gocere321R bebeğiniz gaz lı Bi bebekse vermeyin o zaman aşırı gaz yapıyor benim oğlum çok huysuzlanıyor Du bırakmıştım 2 hafta önce doktor kontrolunde doktorumuz söyledim pedia-d yi önerdi içinde paraben VS olmadığı için gaz yapmıyormuş doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz
Ssumru Gocere321R sağlık ocaklarının verdikleri iyi değil diye duymuştum ben wellcare kullanıyorum çokta memnunum temiz içerikli aklınızda bulunsun
seydaac Gocere321R ocean yada wellcare kullanabilirsiniz. Sağlık ocağından aldığımız kızımda huzursuzluk, gaz sıkıntısı yapmıştı bir daha kullanmadım.