minigim24_ canım bende Fethiye deyim 36 derece bugün yarından sonra dahada sıcak olacak 3 aylık kızım açtım klimayı yukarı verecek şekilde 27 de çalıştırdım sadece serinlettim evi 18 20 lerde açıp soğutmadım bacaklarınada ince penye battaniye örttüm öyle geçirdik bugünü şimdi güneş evden gitmeye başladı açtım camı kapıyı havalandırıyorum