Songul_55 Gamzeburkan Gamze-S Bende bugün olacağım insan korkuyor bi sıkıntı oldu mu tabi herkes farklıdır
Gamzeburkan Songul_55 korkmayın bence psikolojik olarak etkiliyor insanı. Çok az kol agrisi oldu o kadar
Gamze-S Songul_55 valla bi sıkıntı olmadı sadece 1-2 gün biraz kol ağrısı oldu geçti onum dışında bebeğimi emzirmeye devam ettim
ikiKudurukAnnesi Ay bana da bugün aşı çıktı 9 aylık kızım ne yapayım bilmiyorum bir de hangisini oldunuz kızlar 🤷