Edakuz bize doktorumuz ebemiz sadece soğuk uygulama ve üzerini çıkarmamızı önerdi dolven calpol gerekmedikçe 4 aydan önce önermiyoruz dedi ben de 2 gün önce yaptırdım aşılarımızı sadece bezle durdu en yüksek 37,3 ü gördük soğuk uygulama yaptık hem rahatladı uyudu hem ateşi düştü