Papatyaanneee Yaz anneleri sizlere bir sorum olacak 🤗 10 günlük anneyim. Yazlık kıyafet yada zıbın çorap ne zaman giydirmeye başlamalıyım 1 aylık olunca mı acaba bilgilendirirseniz sevinirim 🤗🌸
Demiralpinannesii Papatyaanneee canım havalar çok sıcak. Yaşadığın şehri bilmiyorum ama evın içinde ısı nem ölçer varsa odanın ısısına göre karar ver. 1 aylık olmasını beklemeye hiç gerek yok. Yazık gunah bebişe de
Papatyaanneee Demiralpinannesii Kayseri canım iç anadolu bölgesi sıcak oda ısısı 26 derece şimdiden giydirmeli miyim canım 😊
Demiralpinannesii Papatyaanneee bence yazlığa geç. Gece de serin oluyorsa ince uzun kollu giydir yatırırken. Çunku çok sıcağa da gelmez bebek. Benim oğlum 3 aylık mesela hiç sevmıyor. Elimizden gelse sabah akşam banyo yaptrcaz o derece doğduğundan beri her gün yıkıyorum 😂