Arkadaşlar bebeğim 5 aylık olcak 1 haftaya.
3 aydır zar zor içiyordu bir şekilde uykuda.. şimdi buyudu verdiğimle de doymuyo içmiyo 1 aydır hiçççç her gun ağşıatarak gecirıyordu şimdi de dayanamıyorum kaşık mamasına geçtim 3.4 kere verıyorum mama içmiyor ayıkken uyuyunca da mama içmiyor içsede doymuyo .. napsam çok bılıyorum ama napıyım içmiyor hiççççççç.. böyle olanı varmı sırf mama verıyorum kaşıkk maması