Esra357 aynı değerle yattı bizim kız da ,2 gece kalti kg kaybı fazlaydı ondan 1 gece fazla kaldı çok şükür toparladı çıktı ,sütüm maalesef yetersiz mama ile devam ediyoruz hala ,kg alması için beslenme konusunda iyi bakıyorlar ve özellikle sarilikta fatoterapi hemen etki gösterip düşürüyor ,stres yapmayın olumlu düşünün sağlıcakla inşallah evinize dönün 🎈evde de beslenmeyi sıkı takip edip uyusa da uyandırmaniz gerekiyor ,1-5/2 saate bir yesin ki tekrarlamasın