_elmaliturtam 7 aylıkken günde iki öğün şeklinde gidiyorduk biz, yarımşar yumurta sarısını biraz yoğurtla macun gibi yapıp veriyordum sabahları, sonra bir bütün sarı vermeye başladım yine yoğurtla. Bazen yarım muzu ezip yoğurtla veya tek başına veriyordum, kabızlık yapmasın diye 2 gün vermişsem 3 gün vermiyordum. Akşama doğru da kabak-patates-havuç pişirip püre halinde veriyordum.. hepsini tek bir günde vermiyordum bu arada, halsiz olduğumda kaşık maması hazırlayıp veriyordum bir porsiyon (içine elma rendeleyip)