Essra19 Hanımlar hemşireye sormayı unuttum, bugün bebeğim 31 günlük oldu, hepatit aşısı yaptırdım sağılık ocağında, banyo yaptırabilir miyim bugün? Bilgisi olan var mı
Nesibe92 Essra19 ben yaptirdigimda aksamina daha banyo yaptirdim hemsire bu aşıda yapabilirsiniz 2 ayda ki aşida banyo yapilmiyo dedi
Edalikuzusu Essra19 bende hemşireyim canım yaptırılır banyo ikinci ay aşılarından sonra yaptırılmaz üç gün
aylaamayorgun Essra19 sadece verem aşısından sonra yaptırılmaz. Diğer aşılarda sorun olmaz. Ben yaptırdım
Minnoskizimm Edalikuzusu canım benim bebeğim de bugün 30 günlük oldu ilk ay aşıyı 2 3 gün sonra yaptırsak bi sıkıntı olur mu