Kinginthenorth Flamingom ben de pockit ile qbit arasında kaldım. Pockitte ön bar yok ama çok önemli bir şey mi emin olamadım.
Flamingom Kinginthenorth benim şuan kullandığımda ön bar yok hiç eksiklik yasamadık. Ayrıca pratik gelmiyor. Cybex pockit 3000 olanı alacağım insallah küçülüp çanta gibi tasımak rahat
Burcu111 Ben yeni aldım chicco lite way aşırı memnunum zaten abimde 2 çocuğunu onla büyüttü hem çok hafif hem açması kapamasıda oldukça basit öneririm