Kızım 13.5 aylık sadece 1 dişi var 1.5 ay önce çıktı oda. Normalde pilav meyve salata mercimek kıyma gibi taneli pütürlü şeyleri yiyebilirdi ancak şuan hiç ama hiç bir şey yemiyor asla abartmıyorum. Sabah kahvaltı yapmaz. Öğlen çorba zorla içerse 2-3 yemek kaşığı içer oda max. Akşam yemek yemez mama içer bir biberonun yarısı günde iki kez meme emer. Sabaha kadar da gece 3-4 kez kalkıp emer. Yaklaşık 1 aydır böyle gidiyor çok zor bela 8.400 kilo olmuştuk ki şuan 7 kiloya geri düşmüş. Patlayan dişi başka yok kan demir değerleri normal ama bu açlığı çok sinirini bozuyor çok yıprandım son bir aydır ne menü yapsam yemez siz bu durumlarda ne yapıyorsunuz hanımlar ne olur yardım edin açlıktan ağlıyor çoğu zaman mama diye kendini yere atıyor en sevdiği şeyleri yapıyorum bir kaşık alıp tükürüyor 😔😔