Birprensesannesi27 Bebegim 2 aylık sütüm iyice azalmış oncr mochi sagma pompasıyla sagardım tek gogusten 70 80 cc cıkardı şimdi iksinden 30u zor buluyor nütfen tarif verirmisiniz neler yapıyorsunux mama kullanmak istemiyorum hem maddi hem manevi yonden
tosbilitostos Birprensesannesi27 cok su iç gir çık su iç bide şerbet yap iç cok süt yapıyor canım ha bide gece yatmadan bi elma ya sabaha kadar sütün yetiyor
Wami Birprensesannesi27 canım bol su iç komposto yap kendine üzüm incir dut kayısı karışımı çok iyi oluyo ayrıca hurma ye Kudüs hurması 4 5 tane yeyip bol su içince çok etkisini görürsün
Nur_kimi Birprensesannesi27 sağlıklı beslenme ve bol su. Uzmanlar her zaman söylüyor sütun arttıran herhangibir gıda yok. Instagram da emzirenanne hesabını takip etmenizi öneririm. Boşuna para vermeyin çaylara içeceklere.
Birprensesannesi27 deryaortac Cileklipuding tosbilitostos Xyz26 Wami Nur_kimi Hepinize cok teşekkür ederim bol bok sagıyorum taniki iki memeden 1 sate 30 cc zor geliyor lohusa şerbetini dut incir hurma karışımı tahin helvası tahin ve pekmezi aldım yedim inşallah faydası olur 💗 Allah razı olsun hepinizden
Cicek_Gokce46 Birprensesannesi27 lohusa şerbeti oluyor taş haline aktarlarda oluyor o çok güzel süt yapıyor
Cileklipuding Birprensesannesi27 fark etmez canım çayla tükettim ben baya süt yapıyor Koska alsan daha iyi olur ama
Birprensesannesi27 Cicek_Gokce46 o Lohusa şerbeti nasıl yapılıyor üstüne su mu eklemem gerek yoksa kaynatmam mı gerek
Cicek_Gokce46 Birprensesannesi27 kaynamış su koyuyorsunuz üstüne ılık ılık için gidip gelip ben su niyetine içiyordum