Arkadaşlar sırt üzeri düştü kafasını yere çarptı halı vardı ama zemin sert sonuçta. Hem korktu hem de canı acıdı galiba çok ağladı bir defa kustu. Hemen doktoru aradım. 5-6 saat uyutmayin kusarsa ve sersemleşir boş bakışı vs olursa hemen acile getirin dedi. Çok bozuk moralim çalışıyorum ve işime adapte olamıyorum. Birşey olmaz deyin nolur korkuyorum 😥