Selam guzel anneler 5.5 aylık kızım var
Sütüm yeterli olmadıgı icin ek gıdaya basladik dr mizin önerisiyle fakat birkaç gündür kızım dolu dolu cis yapmiyor sapsarı az ve vee asırı koku var mızmız bi terliyor sıcaklıyor bi sogukluyor soguk ter döküyor ıstahsızlıkta var ne yerse emerse kusuyor basına gelen oldumu idrar yolu enfeksiyonu olabilirmi ??