Kızlar biz almanyada yaşıyoruz 9 buçuk aylık bi kızım var. Evde hep Türkçe konuşuyoruz eşim ve kızımın amcası bazen Almanca konuşuyor. Ben Almancadan sıkıntı yaşamasını istemiyorum okula gidince filan zorlanır diye 2 yaşında 3 4 saatlik kreşe vermeyi düşünüyorum Almanca öğrenir diye ama kararsız kaldım. Böyle olan aileler nasıl yapıyorsunuz iki dili de rahat öğrenmesi için?