[silindi] Bebeğim biraz hasta ve butnu tıkanık hırıltısı var nane kaynatıp suyunu veriyorum bi25 ml ve daha 2 aylıken De vermiştim bi yan etkisi olmdı hata rahatlatıyor onu diye düşünüyorum sizce varımdır zararı yada bebeğine benim gibi bitki çayı veren var mı… Buarada bebeğim 4 ay10 günlük
Giizz Balimkizim bir tarafımdan uydurmadım. Doktorlar verilmemesi gerektiğini zaten bas bas söylüyor 🤷♀️
Wolverine [silindi] 2 aylık bebeğe bitki çayı içirilir mi? Daha bağırsakları gelişmemiş. Siz gözle görünür bir şey görmezsiniz belki ama ilerde bobreklerine zarar verirsiniz.
Mom120 [silindi] ben normal dozda demleyip su ile seyreltip veriyordum. Ama alerjik bir bebegim yoktu. Rezene cayi, papatya cayi, zancefil cayi veriyordum hasta oldugunda, gazi oldugunda
Berra60 [silindi] ayi kucukmus bnm bebgm 8 aylikken burun tikanikligi gecirdi. Tuzlu su nane yi kaynayip vikis ekledik odasina koyduk tencereyke yani yakmayacak sekilde kapi pencere kapali sekilde. Dene cok fayda gireceksin 3 kere yapinca hunu rahatladi