Kızım 3 yaşında şu an doğumundan 2 yaşına kadar bütün kontrollerimizi yaşam Hastanesi’nde gaffur ve oktay bey in yanında yaptırdik 1 defa gaffur beyin gözetiminde yatırmıştık kızımı yanında tekrar yatırmamiz gerektiğinde kendisi izindeydi bize Oktay beyi önerdi 1 hafta kadar da onun yanında yatırdık ama çok memnun kaldık tavsiye ederim her ikisini de