aylinkzz2509 Merhaba anneler , ilk emzirme döneminde hiç yaram olmamıştı arada bir sızlama oluyordu onda da lansinoh ile gideriyordum fakat dişler çıktıktan sonra göğüs ucunu ısırmayla yaralar oluştu, neler yapabilirim öneriniz varmı?