tosbilitostos Kızlar devlet düşünüyorum doktorları bi araştırıp ama özelde de yaptırabilirim fiyatlar nasıl sizin memleketlerde? Memnun kaldınız mı?
Evrim1906 tosbilitostos bildiğim kadarıyla pandemi den dolayı acil bir durum yoksa devlet hastanesi sünnet etmiyor diye biliyorum
tosbilitostos Evrim1906 öyle mi yeni duydum bilmiyordum ama 1 temmuzda normalleşiyor ya ben diğer ay yaptırcam
Zlg Evrim1906 bizim devletteki cerrah acil sünnet olması gerekiyor en gec 1hafta sonra ama biz sünnet yapmıyoruz pandemiden dolayi dedi ve özelde yaptirdik
iki_prens_annesi tosbilitostos Bn istanbl basaksehirde bi klinikte yaptrdim iki oglumu kisi basi 600tl idi 🤗
Sanem5580 tosbilitostos sinop merkez devlet hastanesinde yaptırdık çokta memnun kaldık. 1 yaşında hiç anlamadan iyileşti hemen🤗
Tugceleventsoy tosbilitostos antalya devlette yaptırdım 6 aylıktı klempli yaptırdım ben 1 haftada normal hayatına döndü
Oglunaasikannee Xyz26 evet canım bende ankaradayım özellikle devlete gittim sordum sorun olan çocukları hem ameliyat masasına yatmışken sünnette aradan çıkıyor denildi özel harici yapılmıyor
iki_prens_annesi ikizlerinannesi2985 basaksehirde cnm https://instagram.com/sunnet_istanbul_dralpaslankus?utm_medium=copy_link buna bakin ona gore karar verin ama biz memnun kaldık
ikizlerinannesi2985 iki_prens_annesi çok teşekkür ederim canım. inceleyelim bi. oğullarını ne kadarlıkken sünnet ettirdin acaba?
iki_prens_annesi ikizlerinannesi2985 biri 3 bucuk yasinda digeri 16 aylik 1 ay kadar oldu sunnet olali gayette iyiler sukur ☺️
Cinaralininannesi iki_prens_annesi merhabalar bende bu klinik düşünüyordum benimde oğlum 16 aylık 17 aylim olacak düşünüyoruz, acaba süreç nasıl geçti ilk günü çok ağladılar mi, cevabiniz için şimdiden çok tesekkurler