BarlasMomm *Bu çocuk aç *Bırak kendi yesin *Acıkınca yer Bu kitapları kullananlar önerir misiniz. 3 üde gerekli mi yoksa şu na ihtiyac yok dediginiz var mı?
Hazalperi BarlasMomm instagramda çok sayfa var camım onlardan faydalanabilirsin bende akşamı kitap dedim de gerek yokmuş
BarlasMomm Hazalperi tesekkur ederim aslinda bende instagramda gordüm ama yeterli olur mu bilemedim. Gerek yok gibi de geliyor aslinda dediginiz gibi
Hazalperi BarlasMomm 8 aylık oldu kızım gerek yokmuş beğendiğim tarifleri kaydediyorum kızımın sevdiklerini deftere de yazabilirsin mesela deneme yanılma yöntemi gibi oluyor zaten
BarlasMomm Hazalperi bende oyle yapayım not almak mantikli. Bizde 6 ayligiz doktorumuz 5 aylikken tadimlara baslatti simdi artik corbalara gecin dedi o yuzden insan bi panik yapiyor neyi nasil yapicam diye
Hazalperi BarlasMomm şöyle düşün mesela çok az yiyor zaten o yüzden çorbayı mümkün olduğunca besleyici yapmaya çalış bol sebze