Buseasel8 Corona geçiren anneler bebeğinize ne zaman yaklaştınız? Bu durumu nasıl atlattınız? O kadar çok özledim ki burnumda tütüyor 😢
2balkiz Buseasel8 bebekten neden ayrısınız ki? Ben de covid atlattım 10 gün boyunca maskeyle gezdim evde, sık sık evi temizleyip havalandırdım, bebeğimi de emzirmeye devam ettim. Bebek sizinle olmalıydı.
GoGirl Buseasel8 tamamen mi ayrildiniz cift maske takip yaninizda kalsaydi.ayrildiysanizda karantina sureci bitince
Buseasel8 2balkiz çünkü çok ağır geçiriyorum ve de çok korkuttular bulaşma riski var diye yanaşamadım😢
2balkiz Buseasel8 kesinlikle yanlış. Emzirmen gerekli zaten ki bebeğe antikor geçsin. Çift maske takıp bebeğinle beraber olmalıydın
Hamide55 Buseasel8 10 gün de atlattık ama tat alma koku alma tamamen gitmişti ve anca anca tat almaya basladim
Hamide55 Buseasel8 çocuğunda yoksa eğer yaklaşma sütünü sağ ver çünkü oğlum gözlerimin önünde eridi gitti baygınlık geçirdi sürekli ağlayıp durdu uyku yok çocuğum çok kötü olmuştu onun sağlığı için ondan uzak durman iyi olur sizin için zor olacağını biliyorum ama geçer inşallah kısa zamanda atlatırsın cnm geçmiş olsun çocuğuna sağlıklı bir şekilde sarılırsin insallah