Gizemhzl ya bu görüşler neye göre değişiyor ben anlamadım ki ☹️ Her doktor farklı ben doktor değiştirsem mi acaba, ama çocuk da gerçekten doymuyor benimki , hemen acıkıyor 3 saate 120 ml içiyor benim göğsüm hemen dolmuyor , önceden buzluğa attığım sütleri kullanıyorum şuan , sütüm çok azaldı gibi sağdığımda çok az çıkıyor eskiden iki göğsümden 3 saatte 200-220 ml çıkardı . Fazlasını hep buzluğa atardım . Şuan buzluktakiler tükendi , 6 saate anca doluyor göğsüm onda da ikisi birden toplam 120 çıkıyor 🥺