Iremdoga Asilturk Ela85 Oyku_nisa busraer
valla ben anlamadım bu işi , normalde benim tek göğsümden 120 ml süt çıkardı şimdi iki göğsümden 120 anca çıkıyor ve 4 saatte bir hiç yedirmezsem ancak doluyor. Doktor da bu ay az kilo aldırmışın sanırım sütün yetersiz dedi kaşık mamaya başla dedi 😖 off sanki çocuk sürekli aç gibi hissediyorum o kadar stresli ki , 2 ay geçse de hemen ek gıdaya başlasam, bende hipp in kaşık mamasını aldım internetten gelince onu yedireyim diyorum 🥺