Miniknur Asel_sahra ben 4 ay yaptım. Daha da yapcaktım ama denedik açtık diyeti. Çok şükür iyi. Kakasını 15 -16 gün yapmıyordu. Başka sorun yoktu allahtan. O yüzden daha erken oldu
Miniknur Asel_sahra kabız değil bizimki aslında. Kaka hissi yoktu. Huzurluydu. Karnı yumuşaktı. Yapınca da sulu kıvamdı sert değildi
Ozgeruya Sbbb suan kızım 11 aylik bi kac besini açmıştık tepki gösterdi hemen kestik gene ama ilk gittigimizde 1 yaş demişti pazartesi günü kontrolümüz var bakalim insallah biseyler açılır diye umut ediyorum çünkü artik cok zorlanmaya basladim
Miniknur Asel_sahra fitil yoktu bizim zamanımızda piyasada. Deneyemedik. Acilde yıkama denen birşey yaptılar 2-3 kez. Kablo gibi birşey sokup su veriyolar içeri. O baskıyla yapıyordu cıvık şekilde aktı hep. Ya da işte 14-15 gün sonunda bağırsaklar doluyordu sanırım birden bırakıyordu:)
Asel_sahra Ozgeruya evet yaa cok zor yogurt yese bari çorba cesitleride yapilir kolaylik olur . Bize 3 ay sonra bakalm dedi insallah gecer
--z--111 Asel_sahra merhaba, benim kızımda da süt ürünleri alerjisi var. Sadece diyet yapıyorum doktor hangi durumlarda mama yazıyor acaba bize vermedi. Kızım 2 aylık
Asel_sahra --z--111 ya bizimki meme reddi yapiyordu birde kilo almadi bir haftada doktorda mama yazdi
seleno Asel_sahra vanilya şurubu ile bizde veriyoruz canım ama aman aman bir tat değişimi yapmıyor. Ben elime çıngırak alarak oyunla alıştırdım şimdi severek içiyor. Belki kullandığınız biberonu sevmemiştir. Geniş ağızlı olanlardan alın zamanla alışır inşallah 🙏🏼
Asel_sahra seleno biz aktardan aldik uzerinde bitkesel yaziyor dogrumu aldik acaba. Eczanede bulamadik .vala bende cingirakla icirmeye çalışyorum artk basim sisiyo biberonuda degistm ama yine ayni
Asel_sahra seleno aptamil cok kötü kokusu tadi sizinkindende verdi denemelik sevmiyo .ama iyi kilo aldiriyo mamalar