Asel_sahra ama bu şekilde yaptığınız zaman bebeğinizin kusması çok normal. Içtiğiniz, yediğiniz bir süt ürünü ortalama 3 haftada atılıyor sütünüzden. Siz bunu ara ara bile yapsanız diyetinizi aksatmış oluyorsunuz. Biliyorum çok çok zor ama gerekli vitamin takviyesini alarak diyetinize tam anlamıyla uymaya çalışın. Siz bir ömür yiyeceksiniz o besinleri ama böyle yaptığınız zaman bebeğinizin bu gıdalarla tanıma süresini uzatıyor hatta alerjisini ilerletiyor bile olabilirsiniz. Çok geçmiş olsun.