Merhabalar bugün 1 aylık olduk doktor kontrolümüz vardı bebeğimde çok gaz var mama+meme şeklinde ilerliyoruz yeterli sütüm olmadığı için. Doktor bütün bebekler gazlı olur dedi birçok sebebi var dedi mamadan da olur biberondan da olur dedi baştan beri SMA kullanıyoruz biberonu phlips mamayı değiştir bi de öyle bak dedi en en iyi mama sizce hangisi tecrübeli anneler?