25 günlük bebeğim var bugün sanki uyku süresi arttı. Gece gündüz uyandırmakta zorlanıyorum. Memeyi önceleri bayagı emiyordu her istediğinde veriyordum bi sağ bi sol memeyi. Ama bugün azcık emiyor 5 veya en fazla 10 dk. Sonra hemen uyuyor. Sanki sütün sulu bölümünü emip yağlı bölümüne ulaşamadan uyuyor. Bu normal bişey mi. Yoksa bebeğimi üşüttüm mü veya sıcaklattım mı ondan mı. 29 derece tek zıbınla duruyor.