busenur34 Kızlar merhaba bebeğim tam 3 aylık 4600 kg bu ay a kadar hep 1 kilo alıyordu bu ay sadece 300 gr almış hemşire 15 gün takip edelim olmadı mama verelim dedi mama vermek istemiyorum zaten 2 ay sonra ek gıdaya geçicez ne yapabilirim
Linakusss busenur34 Bebeğiniz yeterli emmiyor mu? Geceleri vs. Kaka çiş kaç bez değişiyorsunuz günde. 3. Ay için 300 gr hakkaten azmış. Mama kötü bir şey değil bebeğinizin sağlığı aslolan. Şu 15 günde emzirmeye ve sütünüzü kaliteli hale getirmeye uğraşın ne bileyim başka bir şey gelmedi aklıma 🤷🏻♀️
busenur34 Linakusss yeterli emiyor sütümde var günde 5-6 bez değiştiriyoruz ama geceleri altına yapmıyor galiba gece daha sık emzirmem lazım
busenur34 Kubra4745 5-6 tane oluyor aslında benimde o tuhafına gidiyor aç mış gibi değil ağlamıyo altı ıslanıyo ama gece hiç altına yapmıyo sanırım gece daha sık emzirmem gerekiyor