Mom084 Bireylulmeselesi02 aynen valla kötü bişey olmasın valla baya gece sizin orda artcilar oldu Allah’ım korusun tetikds durdum öyle sabah ankadar dalamadim 🤷🏻♀️bişey olurda çıkmazsam diye 🤷🏻♀️
Bireylulmeselesi02 Mom084 ben ankaradayım canım ama bu yıl içinde bende yaşadım🥺rabbim bizi korusun inşallah 🙏
TubaEmir 06082020 Ben iki gün önce yaptrdm doktorumuz biontech önerdi emziriyorum ve bebeğimin süt ürünlerine alerjisi var
06082020 TubaEmir benm bebegiminde süt yumurta tavuğa karşı alerjisi var bende çok korkuyorum ya etkisi olur diye
Mirac_bbk AntiiSosyallKelebek dün oldum yan etkisi olmadı ama kolum çok kötü dokunamıyorum bırakın ağrıyı 🤦🏻♀️ Çok ağrıyor sanki darbe yemiş şişmiş gibi
AntiiSosyallKelebek Mirac_bbk Ayyyyy bilirim o acıyı tetanoz ilk dozunda mahvolmuştum o yüzden aşıyı biraz bekletiyorum