Gsyasmin1905 Hamileler olabilir dediler. Aşı çıkalı 6 ay oldu hamilelik 9 ay sürüyor inceleme tamamlnmmaış bile olun diyolar herhangi bir yan etkisinde üretici firma dahil kimse sorumluluk kabul etmiyor yapmayın etmeyin
Betim Sonsuzmutluluk hayır güvenli güvensiz şeklinde konuşmuyor hiçkimse ısrarla hangisini tercih edeyim diye sorduğum için biontec öneriyorlar antikor geçiyor bebeğe onu seçebilirsin diyorlar. Net değil hiçbir şey. Tamamen bizim tercihimiz
Sonsuzmutluluk Betim Anladım. Bu antikor meselesi yanlış biliniyormuş ünlü bir doktordan duydum aşılanan anneden bebeğe sütle antikor geçtiği doğru değil dedi yanlış bilgi dedi bebeğe antikor falan geçmiyor dedi.çok arada bırakıyorlar insanı
Betim Sonsuzmutluluk herkes bir şey söylüyor covid olursam ne tür sonuçla karşılaşacağımı bilmediğim için kendimce doğru olanı yaptım inşallah yanılmamışımdır. Allah korusun hepimizi
ilknuraydinnn Bireylulmeselesi02 kolum agriyo sadece başka bı etkisi yok şimdilik. Bir de baba 6 saat emzirme falan demediler 🤷
bir_pasa_annesi Bireylulmeselesi02 bizede msj geldi bizde yaptırmayı Düşünüyoruz eşimle ama ne zaman gideriz bilmiyorum emzirilebilir diyr biliyorum
Bireylulmeselesi02 bir_pasa_annesi vala mesaj geldi bana da ben pazartesi olacam eşimde cuma günü olacak inşallah 🙏
oyaacool Bireylulmeselesi02 dün oldum sadece kol ağrısı var . Kaldırırken falan başka bir sorun yaşamadım .
calikusu Bireylulmeselesi02 bizim burda sağlık ocağında ablam gibi bildiğim doktor var ona dedim ben vurunmak istemiyorum çünkü araştırma tam yapılmamış emziren anneler için 🙄 oda hayır öyle düşünme ben vurundum bak bende emziriyorum hem senin vurunmak daha iyi çünkü vücut antikor üretiyor ve sen emzirince bebeğine geçiyor bu daha iyi dedi ondan sonra fikrim değişti gerçekten 🌸