Bayancokbilmiss bence artık biberonla vermelisin çay kaşığıyla değil çay kaşığı yetmez ki 5 aylık bebeğe☺️ Benim kızım 5,5 aylık 4. Ayından bu yana alıştırmalı biberonla verdim malum havalar ısındı çok susuyor günde 2-3 kere içiyor. Susuz bırakmayın bu havalarda lütfen çay kaşığıyla değil biberonla verin☺️