merhaba sevgili anneler. Kızım 3. Ayda 500 gr almıştı. Bu ay hem sütümü arttırmak için hem bebeğimi emzirmek için çok çabaladım. Bu ayda emmesi daha iyiydi, sütümü de sağıyorum gayet iyi. Göğüslerim sert olmasada 50cc süt çıkıyor en az sağım yaptığımda. Ama bebeğim yine 500gr almış. Hiç bir sorunu yok çok şükür. Acıkınca durmaz asla ve emmesi de gayet iyi. 15 dk memede kalıyor en az. Gece de 3 kere kalkıyor. Ben bu işi cidden çözemedim. Aç olsa ağlamaz mı ? Uyur mu ? Lütfen bilen anneler bana yardımcı olsun. Toplam kg si 5900. Çok çok çok hareketli bir bebek.