Merhaba kızlar bebeğim 3 haziranda doğdu şuan hala kuvezde makineden ayrılmıyor doğduğu gün ilk ameliyatını geçirdi makat oluşmamış ertesi gün yemek borusu ve soluk borusu birleşik olduğu için bi ameliyat daha geçirdi bugün 22 gün oldu henüz makineden ayrılmadığı için anne sütü alamıyor bugün midesine sonda sallayıp mamayla besleme yapılcak başından bu rahatsızlıklar geçen varmı süreç nasıl ilerliyor yardımcı olur musunuz