Nil_ay Arkadaşlar merhaba. Kızım 4 aylık oldu ama uyku durumumuz bozuldu. Çıt sesine korkup gözünü açar oldu, memeyi bırakmak istemiyor uyumadan önce. Gündüz çok zor uyuyor ve kısa uyuyor. Siz de nasıl durumlar? Yorucu olmaya başladı benim için😞
alicihankus Nil_ay benimde aynı durumlar ya bi hafta öncesine kadar güzel güzel uyuyan oğlum gitti hayır işin tuhaf tarafı eşime gelince uyuyo ağlamadan güzelce duruyo bana gelince kabir azabı çektiriyo bildiğin 😅
Ugggg Nil_ay aynı ben eskiden süpürge calistirdim kirpigi oynamazdi şimdi telefonla bile konuşsam gözünü aciyo
Sariballim Nil_ay bizimde 4. Aya girdiğimiz an uyku düzeni kaçtı emmek istemiyor 2 haftadır uğrasıyoruz yıldım 🤦🏼♀️
Ezgiasya 4 ay atagı ve uyku gerilemesi genellikle herkes yasıyor 4 ay atagı da 1 aya yakın suruyor sabırlı ve guclu ol tatlı anne :)
Nil_ay Ezgiasya Ezgiasya evet atak dönemi ama bir ay sürmez diye umut ediyordum😩 sürüyor mu demek??? Dediğin gibi sabır artık 💕💕
Nil_ay alicihankus ahaha bizde de aynı 😂 eşimde daha rahat uyuyor. Umarım düzelir ama ya cidden uyumayan bebiş zor. Rabbim başka sıkıntı vermesin tabi de😊
alicihankus Nil_ay amin canım 😊 zor ki ne zor disim de ağrıyo bu ara bi de uykusuzluk eklenince mahvetti beni ya ama uyuzluğuna yapıyo bana artık anladım çünkü eşim de rahat duruyo yani dün 3saatten fazla verdim uyudum hiç giki çıkmamis uyumuş bile kendi kendine bugün eşim evde yok gene terör estiriyo miniğim 😂
Nil_ay alicihankus nazları anneye minnoşların. Bizim kokumuzu alınca meme istiyorlar bence. Ondan da olabilir. Bu çocuk meme için seviyor diyorum bazen😂😂
Buse_ Nil_ay aynı durumları yaşıyoruz umarım 5.ayda düzelir dicem de o zaman da diş başlamaz umarım 😕🙄😁