Piremsesannesi63 ben mağazada inceledim çok hafif bı araba tek elle açılması filan iyi sadece ben Ege’de arnavut kaldırımı olan yerlerddede kullanacağım için tekerlekleri çok küçük geldi bana orda ciddi bir dengesizlik olur diye almadım guuiny Zap extra aldım