Sevgili anneler işe başlamam nediyle bebeğimi emziremicem 🤦♀️5 aylıyız şuan mama takviyesi olucak mecburen siz hangi mamayı kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Ne zamandan beri kullanıyorsunuz ve yan etkisiyle karşılaştınız mı? (ishal, kusma, kabızlık, huysuzluk gibi) banada fikir verirseniz hangisini almam konusunda çok memnun olurum 🥰