H12345 Kizlar 15 gündür diyetteyim ağzıma tatli sürmedim hiç asiri canim çekiyor bu fit kek tarifleri falan var Mesela 3 muz 1 yumurta 1 cay kaşığı kabartma tozu 3 yk kakou Bunu denesem yesem olur mu ? Yada hiç yemeyeli miyim ? Yada başka ne yapılır
Emirin_Annesi10 H12345 hurma ve kakaoyu robottan çekip top yapıyolar arasına fındık vs acaba isteğini gidermez mi ☺
Defneninannesie H12345 bende diyetteyım 2 hafta olmus brnce bor odul verın normal kek yesenız aynı kalorı bence yanı ben pek fıt kek o bu inanmıyorum yıne epey kalorı oluyor
Zekimurendebizigorecekmi H12345 Canın çok tatlı çekiyorsa kakaolu sütlü Türk kahvesi yap anında kesiyor isteği
H12345 Emirin_Annesi10 hiç denemedim. Boyle şeyler ilk kez diyet yapıyorum yani böyle şeyler yapılırsa diyetim ne yönde geriler onu düşünüyorum canim ya
Mom097 Cok canınız çekiyorsa 1 dilim normal kek yeseniz nefsiniz körelir en azından. Ödül verebilirsiniz kendinize
H12345 Mom097 haklısın canım ama okdr diyet yaptım smdi yersem normal kek sonra üzülürüm biliyorum. Bunlar fit kek diye geçiyor ya güya yapsam yesem ne derece etkiler diyei bilmiyorum
Reyna H12345 carrefour ve migrosta var internetten de alabilirsin bu arada ben diyetisyen eşliğinde yapmıştım tatlı krizlerinde züberi diyetisten önerdi
H12345 Reyna anladim canim bakayim hemen. Peki böyle şeyleri oneriyorlar mi dgru mu Mesela böyle kek yapıp yemek un vs yok içinde ya
Reyna H12345 bilmiyorum canım hiç sormadım ihtiyacım olmadı dediğim gibi tatlı ihtiyacımı onunla gideriyordum
H12345 Defneninannesie Yaa öyle mi dersin canim . Yersem pişman olur muyum diye sadece kendimi düşünüyorum
Defneninannesie H12345 ben haftada bir odul ogunu yapıyorum 😂genelde pızza veya hamburger oluyor .1 dışım kek cok masum bence
Reyna H12345 benim için en güzeli bunlardı https://ty.gl/vbacjby https://ty.gl/6hcyh9of ve ben her gün 1 tane kesin yerdim tatlıyı çok seven biri olarak meyve tatlısı zaten 1 tanesi 150 kaloriydi galiba 1. attığımın
H12345 Defneninannesie Yaa ne guzel ben hayatımda ilk kez diyet yapıyorum ve ilk defa uzun sürdü o yüzden gerisi gelir diye çok korkuyorum. Peki dondurma yesem? Nasl olur canim
Reyna H12345 dondurmayı da kendin yapabilirsin donmus meyvele bal yoğurt felan blendırdan gecirip donduruyorlar