Annekus Hazal11 evet bebegim cok uyuyan Bi bebekti sarılıgı da vardı saat kurup uyandırıyordum uyurken bile agzına veriyordum gögüsümü sarılıgı varsa özellikle yapman gerek
Deletedmom27337 Hazal11 sarılık sıkıntımız olmadığı için 1 aydan sonra uyandırmayı bıraktık. Çünkü alışıp hep o saatte uyanmaya başlıyorlarmış. Acıkınca uyanmasını bekliyorum hep :)