lidyahsn çay kaşığı ile 1 2 kaşık verin,ben cam biberonlarin yanında küçük cam biberon oluyor ya ona koyuyordum,bir iki en fazla üç yudumda alıyordum ağızdan,mama ile beslenen bebeklerin ağzinda Pamucuk oluşuyor,olusmamasi için her mama verdiginzde mutlaka su verin bı iki kaşık yada yudum yeterli .zamanla artırmayı unutmayin.