Kıyaslama yapmak doğru değil aslında ayda 500 1000 arası kilo alımı bekleniyor bebeklerde. Benim ilk 2 çocuğumda sütüm yaramamıştı hem mama hem Meme gitmiştim. Ama bunda çok yaradı 3175 gr doğdu 3 ay kontrolünde 7 kg geldi. Ben bol su ve her akşam çerez tükettim hem sütüm çoğaldı hem besleyiciliği arttı diye düşünüyorum. Diğer çocuklarımda Süt arttırıcılar kullanmama rağmen hiç faydasını görmedim. Bol suyun önemini bu bebeğim de gerçekten anladım