Ay çıldırıcam anneler bebeğim 3 ay 4 günlük 2 gündür mama yerken ağlıyo hemde baya katılarak biraz çekiyor ağlıyo yarım saat uğraşıyorum bıraksam hiç içmicek normalde 2 saate bir 90 içen çocuk şimdi 2 buçuk oluyor 70 80 zar zor. Dr gittik 3 gün önce diş kabarmış dedi ondan olabilirmi ? Zaten mızmızdı iyice oldu. Bu duırmda olan varmı ?