Ev sahibiyle mutlaka görüşün eğer emlakçıdan alacaksanız.emlakçılar genelde fazla rakama satıp ev sahibine daha az miktar verip aradaki parayı cebe atıyolar.yasal olarak komisyon bedeli ne ise knu ödeyin yani.birde tapu işlemlerini başlatmak için sizden kimlik asıllarını isterler.siz vermeyip saat kaçta olursa olsun gelip tapuda bulunacağınızı söyleyin.birde kimi bankalar anlaşmalarında ilerleyen zamanlarda faiz oranları düşse dahi sizin bundan faydalanamayıp yapılandırma yapmamanız için evrak imzalatır tabi bu dilde anlatmazlar size.birde bu evraka imza atmayın ki gelecek zamanda zararınıza olmasın