[silindi] ben en basindan beri aksam 8 de yatirdim. Sadece yazin burda havalar 10-10:30 arasi karardigi icin bu sene ve gecen sene 9-9:30 arasi yatiriyorum. Perdeyi cekince karanlik oluyor o saatlerde.
3 yasindayiz bu arada
o zamanlarda sabah 6:30-7 arasi uyanir gündüz iki ya da üc uyku yapiyordu galiba peek hatirlamiyorum. Ama yatis saati kesindi hic gec yatmazdi. Siz de yatis saatini öne cekerek gündüz iki uyku seklinde ayarlayin basta zor olabilir ama aalisir