Asfgj ben de bu sene ilk defa gitmeyi düşünüyorum 2 geceliğine, 16 aylık şu an, Ağustos gibi düşünüyoruz, eşim de zaten 2 günlüğüne gideceğiz 2 senedir de gitmiyoruz bir şey anlamayacak şimdi peşinde koşmaktan ne dinlenebiliriz ne de denize girebiliriz annemlere bırakalım dedi, ama içime dert oldu onu bırakma düşüncesinden, evet zor olucak tam yürüme zamanı ve bir dk gözümüzü üstünden ayıramıyoruz ama ben şişme küçük bir havuz aldım sahilde içine su doldurup öyle tutmayı planlıyorum denize girerkende bizle girer, öbür zamanlar da bilemiyorum sizin de titizliğinize bağlı aslında