3 aylıktan beri meme reddi var asla ağzına almadı zorla verdim ağladı.Bende anne bebek bağı zedelenmesin diye zorlamadım sağım yaptım bu zamana kadar.Simdi 7 buçuk aylık sütüm sağınca 10 CC bile çıkmıyor süt çoğalsın diye uğraştım ama olmadı 2 ayda beri az sütüm covid olunca azaldi.sağmak istemiyorum ama üzülüyorum da süt az da olsa içiyo sagiyim diyorum.Yoruldum cidden başına gelen varmı böyle bir şey yardım edin lütfen 🙏