Leylla54 isilik olur valla bizim de 51 günlük şu an sadece kısa kollu zıbın ile yatıyor ,nasıl alışırsa öyle gider sonra bagisikli guclenmez havadan nem kapar derler ya o cinsten olur , zaten bebekler bundan hasta olmaz virüs veya mikrop aracılığı ile hastalanır endişe etmeyin ,üşüme durumunu da el veya ayaktan değil enseden bakıp anlayabilirsiniz terler zaten inanılmaz sıcak havalar 😊